GASTRO CENTRA ētikas principi

GASTRO CENTRA ētikas principi – pamats profesionālai, godprātīgai un cieņpilnai veselības aprūpei

Gremošanas slimību centrs GASTRO savā darbībā stingri ievēro ētikas normas, kas balstās uz pacientu interešu aizsardzību, profesionālismu, sadarbību un ārstniecības kvalitāti. Centra darbinieki ikdienā rīkojas atbilstoši augstiem morāliem un profesionāliem standartiem, lai veidotu uzticamu, drošu un cieņpilnu vidi gan pacientiem, gan kolēģiem.

Galvenie GASTRO CENTRA ētikas principi:

  • Godīgums un taisnīgums
    – Darbību raksturo uzticamība, caurspīdīgums, izvairīšanās no interešu konfliktiem, korupcijas un manipulācijām.

  • Atbildība
    – Gatavība uzņemties sekas par rīcību, profesionālo darbību un pieņemtajiem lēmumiem. Ietver arī kļūdu atzīšanu un labošanas apņemšanos.

  • Profesionālitāte
    – Darba izpilde visaugstākajā kvalitātē, balstoties uz zināšanām, precizitāti un atbildību.

  • Darbinieku lojalitāte
    – Uzticība GASTRO vērtībām un cieņa pret kolēģiem, publisko tēlu un uzņēmuma reputāciju. Atklāta komunikācija ar sabiedrību, balstīta pierādījumos.

  • Koleģialitāte
    – Atbalsts kolēģiem, kritikas izteikšana profesionālā un cieņpilnā formā, atvērtība sadarbībai un savstarpējai palīdzībai.

  • Konfidencialitāte
    – Personiskās informācijas un medicīnisko datu drošība, piekļuve tikai tiesiski noteiktām personām.

  • Cieņa un pašcieņa
    – Cilvēciska attieksme, pieklājība, iecietība un takta izjūta attiecībās ar pacientiem, kolēģiem un sabiedrību.

GASTRO CENTRS uzskata, ka ētiska rīcība ir pamats ilgtermiņa uzticībai, efektīvai sadarbībai un izcilai pacientu aprūpei. Šie principi nodrošina ne tikai augstu darba kvalitāti, bet arī ētisku, drošu un atbalstošu vidi visiem iesaistītajiem